مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری جلسه ساماندهی پوشاک مدارس با حضور اعضاء خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: طبق دستورالعمل دریافتی از وزارت و اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، لباس فرم مدارس به سازمان دانش آموزی واگذار شده است.

وی افزود: بخشنامه در اردیبهشت ماه به ادارات ابلاغ شده است و با توجه به فرصت کم برای برنامه ریزی در جهت هماهنگی با نهادهای مرتبط، لازم است در برگزاری جلسات و اقدامات لازم برای خدمت رسانی بهینه در بحث پوشاک مدارس به اولیاء سرعت بیشتری لحاظ شود.

عبدی پور با بیان اینکه تفاهم نامه ای با اداره صنعت، معدن و تجارت عقد خواهد شد، تصریح کرد: معرفی تولیدها بر عهده اداره صمت است اما انتخاب و نظارت بر کار تولیدی و تقسیم بندی مدارس برای سفارش لباس فرم از وظایف آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی به عنوان دبیر پوشاک مدارس است که در چهارچوب قانون، دستورالعمل و تفاهم نامه فیمابین انجام خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: رنگ، طرح و فرم لباس مدارس از جمله مواردی است که نیاز به نظر سنجی از کارشناسان و روانشناسان دارد و می بایست متناسب با سن و جنسیت دانش آموزان به درستی انتخاب شود.

گفتنی است، در این جلسه بخشنامه و دستورالعمل اجرایی پوشاک مدارس به طور کامل تشریح شد، سپس اعضاء به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای بهبود کیفیت پوشاک مدارس با قیمت مناسب، حساب واریز هزینه پوشاک، تقسیم بندی مدارس و تولیدی ها و نحوه نظارت بر اجرای تولید لباس فرم مدارس پرداختند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار